בחירת סורק ברקוד

כיום קשה למצוא מוצר ללא סימן ברקוד. לכולם ברור שרצף הקווים אינו מקרי והוא בא לעשות סדר, לאפשר לחנויות להתמצא במגוון המוצרים, במלאי ולנהל תהליכי מכירה יותר מסודרים ויעילים. שנים שרעיון הברקוד היה בגדר רעיון פנטזיונרי, אך עם גילוי קרן הלייזר גילו שניתן לממש את הרעיון, כך שבשנת 1972 הייתה זו חברתIBM שיצאה עם האב טיפוס הראשון. מאז ועד היום נעשו מגוון שינויים והתאמות לפי רוח התקופה, כך שכיום הברקוד הנו מוצר שכיח שמשמש אותנו רבות.

מבחר סורקים

ניתן למצוא כיום מגוון גדול של סורקי ברקוד, כאשר כל מוצר מותאם עבור אופי ומטרה מעט שונה. כך למשל ניתן למצוא סורק ברקוד אלחוטי שמאפשר קריאה של עד 100 מטר מתחנת הבסיס, יש סורק ברקוד שמיועד עבור עמדות קבועות, יש סורק אופקי ודו ממדי, יש כאלו שמותאמים עבור סביבת עבודה יותר אגרסיבית ועל כן הם פחות עדינים ושבירים, יש כאלו שסורקים באופן יחסית יותר רחב עבור מקומות גדולים כגון מחסנים וכדומה.

לאור כל זאת ניתן להסיק שיש לא מעט סוגים ועל כן לא פעם מי שזקוק לסורק ברקוד עשוי למצוא שהוא אינו מבין מספיק על מנת לבחור את הסוג הנכון ועל כן טוב להכיר את חברת גלובתג. חברת גלובתג גם מחזיקה מגוון נרחב ומתקדם וגם יודעת להפנות כל לקוח אל עבר המוצר הנכון ביותר וזאת הודות ללא מעט שנות ניסיון בתחום.

שימושים

מלבד סורקי ברקוד, יש מגוון מוצרים נוספים שעושים שימוש בשיטה זו, כך למשל ניתן למצוא קורא ברקוד, סורק ברקוד, מדפסות ברקוד, מדבקות ברקוד, מסופון ברקוד וכדומה.

כל אלו משמשים רבות מגוון עסקים, אם כאשר מדובר על מחסנים ממוחשבים ואם כאשר מדובר על נקודות מכירה, מפעלים וכדומה. כמו כן חשוב להבין שיש משמעות אדירה להתאמת הסורק לפי אופי העסק וזאת על מנת לייעל את ההתנהלות, לחסוך בזמן, לדייק ובאופן כללי על מנת לפשט מגוון הליכים.

לא פעם אנשים רוכשים סוג של סורק ברקוד שנראה להם מתאים, אך תוך זמן קצר תמהים מדוע אופי העבודה נפגם. על כן מומלץ לרכוש ממקום שגם מחזיק מבחר רב וגם יודע להכווין כל לקוח אל עבר הבחירה האידאלית ביותר עבורו.

חברת גלובתג

חברת גלובתג מחזיקה ב30 שנות ניסיון בהן היא צברה ידע רב במתן שירותים איכותיים הנוגעים לאיסוף נתונים. החברה יודעת להעניק ללקוח מגוון סורקי ברקוד וזאת לצד מגוון מוצרים נוספים ופתרונות חומרה מתקדמים.

בין היתר החברה מציעה מסופוני יד, מלגזה, קוראי תג, ציוד נלווה ומענה מקצועי שניתן ע"י אנשי תוכנה מקצועיים. כמו כן החברה מציעה שרותי תחזוקה ומתקיני מערכות. מכאן שכל לקוח יכול למצוא את המענה המתאים ביותר וזאת לאחר שחברת גלובתג משקיעה זמן ואמצעים על מנת ללמוד את הצרכים והמאפיינים הייחודים לכל עסק.

דילוג לתוכן