על חשיבותו של סורק ברקוד בעולם המודרני

על חשיבותו של סורק ברקוד בעולם המודרני

סורק ברקוד, הנקרא לעיתים גם קורא ברקוד, הוא מכשיר המשמש לקריאות ברקוד במגוון פעילויות עסקיות, בעיקר בעת ביצוע קניות שונות. למעשה, כל הקופות הממוחשבות מכילות כיום סורקי ברקוד מסוגים שונים, וברוב עמדות המכירה ניתן למצוא סורקי ברקוד, אבל לא רק. השימוש במוצרי ברקוד מקל על ניהול המלאי ומעקב אחר התכולה, כך שהוא נמצא רבות בשימוש גם במחסנים, מפעלים ועוד, ואפילו בבתי חולים ומרפאות משתמשים בו כדי לעקוב אחר הבדיקות השונות. מומחי חברת גלובתג, המתמחה בפתרונות חומרה לעולם הברקוד, מסבירים על חשיבות הברקוד בעידן המודרני.

היתרונות של שימוש במוצרי ברקוד

השימוש בסורקי ברקוד ומוצרי ברקוד שונים מקצר את זמן העבודה והופך את ניהול המלאי ואת המעקב אחר הייצור והמכירה של המוצרים לקל ופשוט. סורק ברקוד מזהה את החפץ על פי קוד דיגיטלי המוצמד לכל מוצר, ולמעשה עוקב אחר התניידותו מרגע הייצור ועד מכירתו, כך שבמקום לרשום את הכל באופן ידני, פשוט מעבירים את הסורק על גבי הברקוד, והמידע מוכנס אוטומטית למחשב.

יש לציין כי השימוש בסורקי ברקוד ומוצרי ברקוד שונים מסייע במעקב אחר המלאי ולמעשה מונע אובדן סחורות או הזמנת יתר של סחורות.

איך עובד סורק ברקוד

הברקוד, שהומצא בשנות ה-70 של המאה ה-20, מוכר לכולנו, כיוון שהוא מופיע כמעט על כל מוצר ומוצר שאנו רוכשים. סורק ברקוד סורק את הפסים השחורים והלבנים המייצגים את הקוד הדיגיטלי, והמידע על המוצר מתקבל במלואו במחשב. הסריקה עצמה יכול הלתבצע על ידי טכנולוגיות שונות: לייזר, חיישנים וקרני אור, אך כל הסורקים עובדים על אותו עקרון.

התאמת סורק הברקוד לפעילות
ישנם סוגים שונים של סורקי ברקוד ומוצרי ברקוד לרבות מסופונים, מדפסות ייעודיות, תוכנות של יצירת ברקוד ולייבלים, ומגוון רחב של מוצרים תומכים, ולכל פעילות יש להתאים את הסורק המתאים לה. שימוש במוצר שאינו מתאים לפעילות העסקית הנדרשת יוצר עיכוב בתהליך העסקי, בין אם מדובר על מכירה, ייצור מוצרים, שחרור וקבלה שלהם במחסן או כל תהליך אחר.

כדי להתאים את המוצר הטוב ביותר לצרכיכם צרו קשר עם מומחי גלובתג ונשמח לסייע בכל שלב של התהליך.

GlobeTag – right team perfect solution

דילוג לתוכן