מדפסות עבור כרטיסים – המחר של נאמנות הלקוחות

מדפסות עבור כרטיסים – המחר של נאמנות הלקוחות

ארגונים רבים וחברות שונות מחפשות פתרון יעיל נוח וזול להפקת כרטיסי עובד, כרטיסי חבר מועדון וכרטיסים מסוגים שונים, כדי להעניק לעובדים / ללקוחות שיוך וחיזוק הקשר עם המותג, כיום, קיימות בשוק מגוון רחב של אפשרויות להפקת ויצירת כרטיסים כאלה.

הכרטיס מגיע כחומר גלם לבן עם או בלי פס מגנטי או קידוד קרבה עליו מודפס ומקודד השיוך הספציפי על ידי הארגון / החברה באמצעות מדפסות כרטיסים, מדובר על מדפסות משרדיות קלות ונוחות לתפעול המאפשרות יצירה מהירה של מגוון כרטיסים במגוון רחב של עיצובים.

מדפסות כרטיסים

מדפסות כרטיסים – מגוון שימושים

מדפסות כרטיסים משמשות להדפסה על כרטיסי פלסטיק למגוון רחב של שימושים, באם מדובר בכרטיסי עובד, כרטיסי חבר מועדון, כרטיסים מגנטיים, כרטיסי קרבה (לקוראי NFC) ואפילו כרטיסים חכמים דוגמת כרטיסי אשראי או כרטיסי מנוי.

המדפסת מגיעה עם תוכנה ייחודית לעיצוב והפקה של כרטיסים במגוון צורות ובכל דרך שתרצו, ניתן לעצב כרטיסים צבעוניים, עם או בלי תמונה ואפילו כרטיסים אישיים. התוכנה נוחה ויעילה לשימוש נותנת חווית שימוש אינטואיטיבית וקלה.

הדפסת כרטיס אורכת מספר שניות ומאפשרת לצייד את הלקוח / העובד בכרטיס בתוך זמן קצר, החוויה הייחודית של יצירת כרטיס אישי שהופק במיוחד עבור הלקוח / העובד יוצר תחושת זיקה ושיוך למותג והופך את הלקוח ללקוח נאמן ואת העובד ל"חלק מהמשפחה".

חברת גלובתג מציעה מגוון מדפסות כרטיסים וחומרי הדפסה למדפסות אלו לשימוש משרדי או תעשייתי, צרו קשר עוד היום כדי לקבל הצעה למדפסת שתהפוך את הלקוחות שלכם לנאמנים יותר ומחוברים למותג בתוך זמן קצר.

שלחו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן